FORMA-1 a száguldók cirkusza!!
Menü
 
Nyilatkozatok
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
A pilóták hivatalos weboldala
 
Naptár
2025. Április
HKSCPSV
31
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
01
02
03
04
<<   >>
 
Videók
 
Kimi Räikkönen
 
Hány látogató olvassa a lapot?
látotagó olvassa a lapot.
 
Zene
 
2009 évi futamok időpontjai

Versenynaptár

2009 FIA Formula One World Championship

Március 29. - Ausztrália
Április 5. - Malajzia
Április 19. - Kína
Április 26. - Bahrein
Május 10. - Spanyolország
Május 24. - Monaco
Június 7. - Törökország
Június 21. - Anglia
Július 12. - Németország
Július 26. - Magyarország
Augusztus 23. - Európa - Valencia
Augusztus 30. - Belgium
Szeptember 13. - Olaszország
Szeptember 27. - Szingapúr
Október 4. - Japán
Október 18. - Brazília
November 1. - Abu Dhabi

 
Friss infók
Friss infók : félévi bizonyítványok

félévi bizonyítványok

tunde3000  2007.07.23. 11:09

Az egy héttel ezelőtti Brit Nagydíj a 2007-es Forma-1-es világbajnokság 9. futama volt, és mivel az idei kiírásban tizenhét állomás szerepel, ez azt jelenti, hogy a mezőny túl van a szezon felén. Összeállításunkból kiderül, hogy egyesek félévi bizonyítványában dicséret is szerepelhetne, de van, aki már most megbukott.

A Forma-1 a Ferrari és a McLaren kémügyei miatt jelenleg a bíróságon zajlik, ám érdemes félévi mérleget vonni a pályán történtek alapján is. Az eddigi kilenc futam is a botrány két főszereplőjéről, a két nagyágyúról szólt, és minden bizonnyal a hátralévő nyolc is hasonló párosításban zajlik majd. Legalább is az élen biztosan, hiszen a Ferrari és a McLaren jelenleg kiemelkedik a mezőnyből.

Az alábbiakban a rövid, csapatonkénti elemzéseket néhány statisztikával egészítettük ki. Jó böngészést kívánunk!

McLaren-Mercedes

Ron Dennis és csapata vállalt némi kockázatot a szezon előtt azzal, hogy a kétszeres világbajnok Fernando Alonso mellé az újonc, ám már régóta a McLaren szárnyai alatt nevelkedő Lewis Hamiltont ültette az egyik MP4-22-esbe. Nos, a kétségek a szezonnyitó Ausztrál Nagydíjon egy pillanat alatt eloszlottak, hiszen a színes bőrű újonc szenzációsan vezetett Melbourne-ben. Hamilton lendülete a későbbi futamokon sem csökkent, és féltávnál ott tartunk, hogy a dobogóról egyszerűen leszoríthatatlan, már két győzelmet is begyűjtő zöldfülű magabiztosan vezeti a világbajnoki címért folytatott pontversenyt. Hamilton látszólag mit sem törődik azzal, hogy remeklésével elhomályosítja csapattársát, Fernando Alonsót, aki elég nehezen tűrte a sorozatos vereségeket. A pilóták rivalizálása egyelőre normális keretek közt zajlik, és a McLaren ebből eddig csak profitált. Elsősorban a három kettős győzelemnek és a 15 dobogós helyezésnek köszönhető, hogy a brit csapat toronymagasan vezeti a konstruktőrök versenyfutását, amellett, hogy versenyzői a másik kategóriában is az élen állnak. A legutóbbi két futamon, Franciaországban és Nagy-Britanniában ugyan a Ferrari felülkerekedett Alonsóékon, de pánikra semmi okuk. Nagy kérdés viszont, hogy Hamilton, aki idén még nem szembesült technikai hibával és mindig dobogós volt, meddig tudja folytatni ezt a sorozatot? Egyelőre nincs rajta nyomás, hiszen újoncként nem kell feltétlenül világbajnoknak lennie első évében, de ahogy majd közeledik az évad vége, és realizálódik a bajnoki cím, akkor azért rá is nehezedhet "némi" nyomás. Kérdés, ezt hogyan viseli majd a rutinos profikat idéző fiatal? 12 pontos előnye pedig egy pillanat alatt elolvadhat, és akkor a hozzá képest öreg rókának számító Alonso kíméletlenül el fogja tiporni az újoncot, nem is beszélve a ferrarisokról. A hátralévő nyolc futam bőven tartogat még izgalmakat.

Ferrari

Képes-e pótolni a Ferrari Michael Schumachert és Ross Brawnt? Nos, a csapat úgy kezdte az idényt, hogy erre a kérdésre feleljen. Az eddigi eredmények alapján a válasz határozott igen, még akkor is, ha a tabellákra pillantva a Ferrarit egyik rangsorban sem láthatjuk az élen. A tavaly Schumi mellett nevelkedő Felipe Massa és a német sztár helyére igazolt Kimi Räikkönen összesen öt futamot nyert meg az eddigi kilencből (a finn volt a szorgalmasabb, 3:2 a javára), de hullámzó teljesítményük miatt még jócskán elmaradnak a McLarenek mögött. Räikkönen diadalmaskodott a szezonnyitó futamon, de utána botladozni kezdett. Ekkor már többen megkérdőjelezték a pilóta hozzáállását, sőt a képességeit is, nem is beszélve arról, hogy állandóan alkoholfogyasztási szokásait boncolgatták. A Jégember viszont nem roppant meg, és a félévi bizonyítvány előtt huszáros hajrába kezdett, a Francia és a Brit Nagydíjon ugyanis mindenkit lepipált, az elégtelent jelesre javítva ezzel. Csapattársa, Massa is nehéz időszakot tudhat maga mögött. A brazil malajziai hibája után kapott hideget-meleget, de az azt követő két sikerével helyreállította renoméját. A fiatal dél-amerikainak idén már kétszer is a mezőny végéről kellett nekivágnia a futamnak, mindkétszer pontszerző lett, de a Forma-1-ben nem jár pluszpont az előzésekre. A csapat mindenestre jó irányba halad, 25 pontos hátránya ellenére továbbra is jó esélye van a világbajnoki cím megszerzésére, és a pilóták sem mondtak még le pályafutásuk első jelentős trófeájáról.

BMW Sauber

Az év egyik legkellemesebb meglepetését szolgáltatja a német gárda. A bajorok második önálló szezonjuknak vágtak neki, azzal a céllal, hogy megszerezzenek néhány dobogós helyezést. Ez önerőből egyelőre nem akar összejönni (Heidfeld Kanadában a "flúgos futamon" második lett), de kezdetben Nick Heidfeld, az utóbbi időben pedig Robert Kubica rendre elkapja valamelyik nagymenő grabancát. Az idén a legtöbb negyedik helyet, szám szerint hatot begyűjtő alakulat stabilan őrzi harmadik helyét a csapatok rangsorában, és a jelenlegi erőviszonyokat tekintve az idény második felében is képes lesz megtartani azt. Kubica ráadásul újjászületett, Montrealban ugyanis az utóbbi évek legszörnyűbb balesetét úszta meg komoly sérülés nélkül, az Amerikai Nagydíj után ismét autóba ülhetett, az azóta eltelt futamokon pedig mindkétszer megverte Heidfeldet. Éppen a lengyel kihagyása miatt kapott lehetőséget Sebastian Vettel, aki nem sokkal 20. születésnapja előtt pontot szerzett Indianapolisban. A gárda kiemelkedik a középmezőnyből, de a Ferrari és a McLaren még lőtávolságon kívül van.

Renault

A legutóbbi két szezon bajnoka elvesztette Fernando Alonsót, ez önmagában már elég nagy érvágás volt. Aztán az első futam után az is egyértelművé vált, hogy a spanyol elvihetett magával valami alkatrészt is, mert Giancarlo Fisichellával és az újonc Heikki Kovalainennel a volánnál valahogyan csak nem akart haladni az idei autó. Ráadásul az egyik legszorgalmasabb tesztpilótaként ismert finn kezdetben hibát hibára halmozott, és már a leváltásáról pusmogtak, amikor Heikki összekapta magát, és most már el-elveri Fisichellát is. A derék olasz pedig a télen még világbajnoki álmokat szövögetett, ami így utólag már mókásnak tűnik. A csapat jelenleg azért küzd, hogy a BMW-t megszorítsa, de a konstruktőri negyedik helyről nem lesz egyszerű előrébb kerülnie.

Williams

A szebb napokat látott istálló a fiatal és roppant tehetséges Nico Rosberggel, valamint a rutinos, ám kevésbé gyors Alexander Wurzzal nevezett a szezonra. A 2006-os mélypontot már eddig is sikerült túlszárnyalniuk Frank Williamséknek, az autó megbízható(bb), és Rosberg alatt általában gyors is. Az ifjú titán a szabadedzéseken és az időmérőkön is hétről hétre bizonyítja, hogy örökölt egyet s mást a Rosberg család Keke nevű tagjától. A csapaton belüli párharc nagyon egyértelmű, Rosberg, nincs rá jobb szó, orrba szájba verte eddig Wurzot, mégis az osztrák áll jobban, ugyanis a kanadai kavalkádban valahogyan a harmadik helyen végzett. Wurz ezen kívül egy hetedik helyet tudott összehozni, így rúdja igencsak kifelé áll a csapattól. Az istálló jelenleg ötödik, előrébb lépni nem igen fog, inkább hátrafelé kell figyelnie, a Toyota és esetleg a Red Bull Racing jelenthet veszélyt Rosbergékre.
Toyota

Az idei év hasonlóképpen indult a japán gárda számára, mint az elmúlt néhány: nagy fogadkozás után ismét látványos lebőgés következett. Jarno Trulli és Ralf Schumacher nemhogy az évek óta hőn áhított győzelemtől, de még a dobogótól is fényévekre van. Az olasz-német duó már a pontszerzésnek is örülhet, igaz ez is ritkaság számba ment a szezon első kilenc futamán. Ráadásul a fizetése alapján a közvetlen élmezőnybe tartozó Ralf Schumacher pályafutása egyik leggyengébb szezonját fogta ki. A német persze magyarázkodott bőszen, hogy az autóval van a baj, de közben Trulli tűrhető eredményeket szállított ugyanazzal a konstrukcióval. A csapat egyértelműen csalódást kelt eddig.

Red Bull Racing

Tavaly azzal mentegetőzött az alakulat, hogy a szezon közben igazolt Adrian Newey még csak felszíni munkálatokat tudott végezni, de majd 2007-ben megmutatják, hiszen a szakember akkor már az első perctől kezdve jelen lesz az új autó építésénél. Nos, az látszik, hogy a csomag roppant gyors, már csak egy jó váltót kellene valahonnan előhúznia a csapatnak, hiszen ez a bizonyos alkatrész nem egyszer megkeserítette már David Coulthard és Mark Webber életét. A rutinos duó néhány pontocskát azért így is összehordott már, de ha a szezon hátralévő részében a megbízhatóság terén is sikerül egy kicsit előrébb lépni, akkor a Red Bull erős középcsapat lehet, és akár még a Toyotára is rárepülhet. A szárnyai megvannak hozzá...

Super Aguri

A japánok második szezonjuknak vágtak neki, és sokan megmosolyogták őket, amikor a pontszerzést tűzték ki maguk elé idénre. A mosolygók azóta már elismerően bólogatnak, hiszen a 2006-os évhez képest óriásit javuló kiscsapat az első 6-7 futamon valósággal remekelt. Takuma Szato és Anthony Davidson az időmérőn és a futamokon is maradandót alkotott, a korábban általában csapatai anyagi kárának szaporításában jeleskedő japán pilóta megszülte a várva várt pontot. A spanyol 8. hellyel azonban még nem volt vége a szenzációnak, az utóbbi évek legnagyobb káoszát hozó Kanadai Nagydíjon ugyanis Szatót hatodikként intették le, így a japán kiscsapat már négy pontot számlál az idei évben, ezzel többek közt "anyavállalatát", a gyári Hondát is megelőzi. A lendület Franciaországban és Nagy-Britanniában már elfogyni látszott, de Aguri Szuzukiék jövőre már futamgyőzelmet terveznek. Jó lesz komolyan venni őket...

Honda

Minden bizonnyal, amikor néhány hónappal ezelőtt a Honda vezetői eljátszadoztak a gondolattal, hogy félévkor miről fognak beszélni, néhány dobogós helyezés is szóba került. Ehhez képest Jenson Button a szezon nyolcadik futamán, Franciaországban szerezte meg a csapat idei első és mindmáig egyetlen pontját. Ez a tény talán mindennél jobban jellemzi a japán istálló 2007-es szezonjának első felét. Ami a pilótákat illeti, Rubens Barrichello a tavalyi csapnivaló esztendő után általában gyorsabb, mint Button, ám a pontszerzés mégis a britnek jött össze. A Honda jelenleg pedig olyan csúfondáros szituációban van, hogy a fiókcsapat, a Super Aguri már négyszer több pontot számlál...

Toro Rosso

A Red Bull kiscsapatáról mindent elmond az a statisztikai adat, hogy az eddigi kilenc futamon a Vitantonio Liuzzi és Scott Speed alkotta páros összesen 11 alkalommal esett ki, és ezzel a vonatkozó rangsorban élen áll az alakulat. Mással viszont nem sikerült még a középmezőnybeli tagságot sem kivívniuk a vörös bikáknak, a pilótáknak pedig általában már a célba éréssel és a Spykerek legyőzésével is be kell érniük. Az olasz-amerikai duó ráadásul nem vezet éppen sallangmentesen, és ha a szezon második felében nem rukkolnak elő valami látványossal, akkor Liuzzi és Speed jövőre legfeljebb VIP vendégként járkálhat majd a bokszutcában. Persze az autó teljesítménye is kritikán aluli, pedig minőségi alapanyagok vannak benne. A kasztni a sztártervező Adrian Newey szüleménye, és a pilóták mögött Ferrari motor duruzsol, az eredmények mégis elmaradnak, és valószínűleg az idén még el is fognak.


Spyker

A kiscsapat az első néhány hétben mindent megpróbált, hogy a tárgyalóasztal mellett némi előnyt kovácsoljon magának. A Super Aguri és a Toro Rosso ellen indított hadjárat azonban sikertelennek bizonyult (a Spyker azzal vádolta a két említett csapatot, hogy azok a Honda illetve a Red Bull Racing kissé átdolgozott verziójával álltak rajthoz, és nem építettek saját kasztnit), így a pályán kellett felvenniük a harcot a többiekkel. Itt azonban rendre kiütéses vereséget szenvedett az Adrian Sutil - Christijan Albers duó. A két versenyző az utolsó rajtkockákból indulva csak úgy tudott előrébb lépni, ha előlük kiestek, és ők célba értek. Ez sem jött össze minden estben, hiszen a német és a holland is halmozta a hibákat a nehezen kezelhető Spykerrel. A leglátványosabb bakit Albers követte el Franciaországban, amikor a tankolás vége előtt kihajtott a bokszból, és vitte magával a tömlőt is. A holland meg is bűnhődött, hiszen a szezon kilencedik futama után megköszönték neki az eddigieket, igaz a hivatalos indoklás szerint a csapat a pilóta szponzorával nem tudott megegyezni. Ha a folytatásban az Alberst általában eltángáló Sutil nem kapja össze magát, akkor félő, hogy előbb-utóbb az ő támogatójával is probléma lesz...

Kiosztottuk a félévi bizonyítványokat

Csapi Gábor, 2007. július 15. vasárnap 17:00

ESZKÖZÖK:




A 2007-es szezon eredményei 9 futamot követően:


Pontverseny - pilóták:
01. L. Hamilton 70
02. F. Alonso 58
03. K. Räikkönen 52
04. F. Massa 51
05. N. Heidfeld 33
06. R. Kubica 22
07. G. Fisichella 17
08. H. Kovalainen 14
09. A. Wurz 8
10. J. Trulli 7
11. N. Rosberg 5
12. D. Coulthard 4
13. T. Szato 4
14. R. Schumacher 2
15. M. Webber 2
16. S. Vettel 1
17. J. Button 1



Pontverseny - csapatok:
1. McLaren 128
2. Ferrari 103
3. BMW Sauber 56
4. Renault 31
5. Williams 13
6. Toyota 9
7. Red Bull 6
8. Super Aguri 4
9. Honda 1


A táblázat a pilóták tényleges rajthelyezését (nem az időmérő edzésén elért eredményét, melyet például egy esetleges motorcsere befolyásolhatott) / és a versenyen elért helyezését tartalmazza.

Rajtszám Pilóta AUS MAL BAH ESP MON CAN USA FRA GBR
01. F. Alonso 2/2 2/1 4/5 2/3 1/1 2/7 2/2 10/7 3/2
02. L. Hamilton 4/3 4/2 2/2 4/2 2/2 1/1 1/1 2/3 1/3
03. G. Fisichella 6/5 12/6 7/8 10/9 4/4 9/*** 10/9 5/6 8/8
04. H. Kovalainen 13/10 11/8 12/9 8/7 15/13 22*/4 6/5 6/15 7/7
05. F. Massa 22*/6 1/5 1/1 1/1 3/3 5/*** 3/3 1/2 4/5
06. K. Räikkönen 1/1 3/3 3/3 3/- 16/8 4/5 4/4 3/1 2/1
07. J. Button 14/15 15/12 16/- 14/12 10/11 15/- 13/12 12/8 18/10
08. R. Barrichello 16/11 22/11 15/13 12/10 9/10 13/12 15/- 13/11 14/9
09. N. Heidfeld 3/4 5/4 5/4 7/- 7/6 3/2 5/- 7/5 9/6
10. R. Kubica 5/- 7/18 6/6 5/4 8/5 8/- -/- ** 4/4 5/4
10. S. Vettel n.i. n.i. n.i. n.i. n.i. n.i. 7/8 n.i. n.i.
11. R.Schumacher 9/8 9/15 14/12 17/- 20/16 18/8 12/- 11/10 6/-
12. J. Trulli 8/9 8/7 9/7 6/- 14/15 10/- 8/6 8/- 10/-
14. D. Coulthard 18/- 13/- 21/- 9/5 13/14 14/- 11/- 16/13 12/11
15. M. Webber 7/13 10/10 8/- 19/- 6/- 6/9 9/7 14/12 11/-
16. N. Rosberg 12/7 6/- 10/10 11/6 5/12 7/10 14/16 9/9 17/12
17. A. Wurz 15/- 19/9 11/11 18/- 11/7 19/3 17/10 18/14 13/13
18. V. Liuzzi 19/14 16/17 18/- 16/- 12/- 12/- 19/17 17/- 16/16
19. S. Speed 17/- 17/14 19/- 22/- 18/9 16/- 20/13 15/- 15/-
20. C. Albers 21/- 20/- 22/14 21/14 22/19 21/- 22/15 20/- 21/15
21. A. Sutil 20/17 21/- 20/15 20/13 19/- 20/- 21/14 21/17 20/-
22. T. Szato 10/12 14/13 17/- 13/8 21/17 11/6 18/- 22/16 22*/14
23. A. Davidson 11/16 18/16 13/16 15/11 17/18 17/11 16/11 19/- 19/-


Jelmagyarázat:

n.i. nem indult
* motorcsere miatt hátrébb sorolták
** Robert Kubica orvosi utasításra nem állt rajthoz az USA-ban
*** kizárás




Párharcok alakulása csapaton belül az időmérőkön:
McLaren Alonso 4:5 Hamilton
Renault Fisich. 5:4 Kovalainen
Ferrari Massa 6:3 Räikkönen
Honda Button 4:5 Barrichello
BMW Heidfeld 5:3 Kubica
BMW Heidfeld 1:0 Vettel
Toyota R.Schum. 1:8 Trulli
Red Bull Coulth. 1:8 Webber
Williams Rosberg 8:1 Wurz
Tor Rosso Liuzzi 6:3 Speed
Spyker Albers 2:7 Sutil
Super Ag. Szato 4:5 Davidson



Párharcok alakulása csapaton belül a versenyeken:
McLaren Alonso 4:5 Hamilton
Renault Fisich. 5:4 Kovalainen
Ferrari Massa 4:5 Räikkönen
Honda Button 2:7 Barrichello
BMW Heidfeld 4:4 Kubica
BMW Heidfeld 0:1 Vettel
Toyota R.Schum. 3:4 Trulli
Red Bull Coulth. 3:5 Webber
Williams Rosberg 6:3 Wurz
Tor Rosso Liuzzi 2:3 Speed
Spyker Albers 3:4 Sutil
Super Ag. Szato 7:2 Davidson
ha mindkét pilóta kiesett egy adott futamon, egyikőjük sem "győzött" a párharcban



Győzelmek - pilóták:
1. K. Räikkönen 3
2. L. Hamilton 2
3. F. Alonso 2
4. F. Massa 2



Győzelmek - csapatok:
1. Ferrari 5
2. McLaren 4



Pole pozíciók - pilóták:
1. Felipe Massa 4
2. Lewis Hamilton 3
3. Kimi Räikkönen 1
4. Fernando Alonso 1



Pole pozíciók - csapatok:
1. Ferrari 5
2. McLaren 4



Versenyen futott leggyorsabb körök - pilóták:
1. F. Massa 3
2. K. Räikkönen 3
3. F. Alonso 2
4. L. Hamilton 1



Versenyen futott leggyorsabb körök - csapatok:
1. Ferrari 6
2. McLaren 3



Dobogós helyezések - pilóták:
1. L. Hamilton 9
2. F. Alonso 6
3. K. Räikkönen 5
= F. Massa 5
5. N. Heidfeld 1
= A. Wurz 1



Dobogós helyezések - csapatok:
1. McLaren 15
2. Ferrari 10
3. BMW Sauber 1
= Williams 1



Kiesések - pilóták:
01. S. Speed 6
02. D. Coulthard 5
03. V. Liuzzi 5
04. C. Albers 4
05. A. Sutil 4
06. J. Trulli 4
07. M. Webber 4
08. R. Schumacher 3
09. J. Button 2
10. A. Davidson 2
11. N. Heidfeld 2
12. R. Kubica 2
13. T. Szato 2
14. A. Wurz 2
15. R. Barrichello 1
16. N. Rosberg 1
17. K. Räikkönen 1



Kiesések - csapatok:
1. Toro Rosso 11
2. Red Bull Racing 9
3. Spyker F1 8
4. Toyota 7
5. Super Aguri F1 4
6. BMW Sauber 4
7. Honda Racing 3
8. Williams 3
9. Ferrari 1



Kiesések - motorszállítók:
1. Ferrari 20
2. Toyota 10
3. Renault 9
4. Honda 7
5. BMW 4
6. Mercedes 0
A táblázat a kieséseket összesíti, de nem minden esetben motorhiba eredményezte a kiállást

 
Welcome

 
Futamok képekben 2007
 
Pályaismertető
 
Dumaroom
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
Véleményed?
Ki milyen rendszerességgel nézi a forma 1-et??

Rendszeresen
Amikor tehetem
Amikor az eszembe jut
Soha
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
Linkek
 
Nos?
Indulás: 2006-03-13
 
Kis kép
 
Kösziiii
SmileyCentral.com
 

Elkészítem születési horoszkópod és ajándék 3 éves elõrejelzésed. Utána szóban minden kérdésedet megbeszéljük! Kattints    *****    Könyves oldal - egy jó könyv, elrepít bárhová - Könyves oldal    *****    20 éve jelent meg a Nintendo DS! Emlékezzünk meg ról, hisz olyan sok szép perccel ajándékozott meg minket a játékaival!    *****    Ha érdekelnek az animék,mangák,videojátékok, japán és holland nyelv és kultúra, akkor látogass el a személyes oldalamra.    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Könyves oldal - Ágica Könyvtára - ahol megnézheted milyen könyveim vannak, miket olvasok, mik a terveim...    *****    Megtörtént Bûnügyekkel foglalkozó oldal - magyar és külföldi esetek.    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    A boroszkányok gyorsan megtanulják... Minden mágia megköveteli a maga árát. De vajon mekkora lehet ez az ár? - FRPG    *****    Alkosd meg a saját karaktered, és irányítsd a sorsát! Vajon képes lenne túlélni egy ilyen titkokkal teli helyen? - FRPG    *****    Mindig tudnod kell, melyik kiköt&#245; felé tartasz. - ROSE HARBOR, a mi városunk - FRPG    *****    Akad mindannyijukban valami közös, valami ide vezette õket, a delaware-i aprócska kikötõvárosba... - FRPG    *****    boroszkány, vérfarkas, alakváltó, démon és angyal... szavak, amik mind jelentenek valamit - csatlakozz közénk - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    why do all monsters come out at night - FRPG - Csatlakozz közénk! - Írj, és éld át a kalandokat!    *****    CRIMECASESNIGHT - Igazi Bûntényekkel foglalkozó oldal    *****    Figyelem, figyelem! A második vágányra karácsonyi mese érkezett! Mesés karácsonyt kíván mindenkinek: a Mesetáros    *****    10 éves a Haikyuu!! Ennek alkalmából részletes elemzést olvashatsz az anime elsõ évadáról az Anime Odyssey blogban!    *****    Ismerd meg az F-Zero sorozatot, a Nintendo legdinamikusabb versenyjáték-szériáját! Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Advent a Mesetárban! Téli és karácsonyi mesék és színezõk várnak! Nézzetek be hozzánk!